МДПУ репозиторій

Педагогічні умови формування мотивації концертмейстера вищого навчального закладу до професійної самореалізації

Харченко, Ю. Т. (2017) Педагогічні умови формування мотивації концертмейстера вищого навчального закладу до професійної самореалізації. Pedagogika. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki: zbiórartykułów naukowych, 30.03.2017-31.03.2017. с. 38-40. ISSN 978-83-65608-50-5

[img] Text
03. 2017.pdf

Скачати (252kB)

Резюме

Серед чинників розвитку громадського суспільства України дедалі більшої актуальності і ваги набувають питання якості професійної освіти, які висвітлюються у сучасних дослідженнях педагогічної науки. Підвищення професійної культури фахівця є однією із складових гуманізації освіти, орієнтованої на усвідомлення самоцінності та самодостатності особистості, її гармонійний розвиток, пріорітетність загальнолюдських цінностей, створення “людини культури”. Тому високий рівень професіоналізму фахівця є гарантом можливості самореалізації, творчого самовдосконалення, задовільності особистості професійним вибором і професійною діяльністю.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: Ю.Т. Харченко
Дата внесення: 10 Вер 2019 10:30
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6442

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу