Харченко, Ю. Т. (2017) Педагогічні умови формування мотивації концертмейстера вищого навчального закладу до професійної самореалізації. Pedagogika. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki: zbiórartykułów naukowych, 30.03.2017-31.03.2017. pp. 38-40. ISSN 978-83-65608-50-5
03. 2017.pdf
Download (252kB)
Abstract
Серед чинників розвитку громадського суспільства України дедалі більшої актуальності і ваги набувають питання якості професійної освіти, які висвітлюються у сучасних дослідженнях педагогічної науки. Підвищення професійної культури фахівця є однією із складових гуманізації освіти, орієнтованої на усвідомлення самоцінності та самодостатності особистості, її гармонійний розвиток, пріорітетність загальнолюдських цінностей, створення “людини культури”. Тому високий рівень професіоналізму фахівця є гарантом можливості самореалізації, творчого самовдосконалення, задовільності особистості професійним вибором і професійною діяльністю.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4388 not found. |
Date Deposited: | 10 Sep 2019 10:30 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6442 |