Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічні умови формування мотивації концертмейстера вищого навчального закладу до професійної самореалізації

Харченко, Ю. Т. (2017) Педагогічні умови формування мотивації концертмейстера вищого навчального закладу до професійної самореалізації. Pedagogika. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki: zbiórartykułów naukowych, 30.03.2017-31.03.2017. pp. 38-40. ISSN 978-83-65608-50-5

[thumbnail of 03. 2017.pdf] Text
03. 2017.pdf

Download (252kB)

Abstract

Серед чинників розвитку громадського суспільства України дедалі більшої актуальності і ваги набувають питання якості професійної освіти, які висвітлюються у сучасних дослідженнях педагогічної науки. Підвищення професійної культури фахівця є однією із складових гуманізації освіти, орієнтованої на усвідомлення самоцінності та самодостатності особистості, її гармонійний розвиток, пріорітетність загальнолюдських цінностей, створення “людини культури”. Тому високий рівень професіоналізму фахівця є гарантом можливості самореалізації, творчого самовдосконалення, задовільності особистості професійним вибором і професійною діяльністю.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4388 not found.
Date Deposited: 10 Sep 2019 10:30
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6442

Actions (login required)

View Item
View Item