Лубко, Д. В. та Шаров, С. В. (2021) Напрямки використання інтелектуальних систем в освітньому процесі. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (3). с. 305-310. ISSN 2710-3730
Text
Lubko_2021_305.pdf Скачати (160kB) |
Офіційний URL: http://obrii.org.ua/usec/
Резюме
Стаття присвячена огляду різних типів інтелектуальних систем, що застосовуються в освітніх цілях. Звертається увагу на особливостях експертних навчальних систем, інтелектуальних адаптивних систем, мультиагентних інтелектуальних систем тощо. Зазначається, що інтелектуальні системи є ефективним засобом підвищення якості управління та навчання, у тому числі освіти упродовж життя. Ключові слова: інтелектуальні системи, штучний інтелект, вища освіта, освіта дорослих.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 21 Квіт 2021 11:21 |
Останні зміни: | 21 Квіт 2021 11:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11680 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |