МДПУ репозиторій

Напрямки використання інтелектуальних систем в освітньому процесі

Лубко, Д. В. та Шаров, С. В. (2021) Напрямки використання інтелектуальних систем в освітньому процесі. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (3). с. 305-310. ISSN 2710-3730

[img] Text
Lubko_2021_305.pdf

Скачати (160kB)
Офіційний URL: http://obrii.org.ua/usec/

Резюме

Стаття присвячена огляду різних типів інтелектуальних систем, що застосовуються в освітніх цілях. Звертається увагу на особливостях експертних навчальних систем, інтелектуальних адаптивних систем, мультиагентних інтелектуальних систем тощо. Зазначається, що інтелектуальні системи є ефективним засобом підвищення якості управління та навчання, у тому числі освіти упродовж життя. Ключові слова: інтелектуальні системи, штучний інтелект, вища освіта, освіта дорослих.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 21 Квіт 2021 11:21
Останні зміни: 21 Квіт 2021 11:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11680

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу