МДПУ репозиторій

Розвиток творчих компетентностей студентів на заняттях з німецької мови

Надольська, Ю. А. та Єпіфанцева, Л. А. (2021) Розвиток творчих компетентностей студентів на заняттях з німецької мови. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 3 (43). с. 164-171. ISSN 2308-4863

[img] Text
Розвиток творчих компетентностей студентів на заняттях з німецької мови.pdf - Опублікована Версія

Скачати (337kB)

Резюме

У статті розглядаються шляхи формування творчих компетентностей студентів у процесі навчання німецької мови. Достеменно доведено, що необхідними рисами, що притаманні молодій людині, є активність, ініціативність, креативність, які, у свою чергу, становлять основу творчої компетентності. Основна увага зосереджена на специфіці розвитку творчих компетентностей студентів-мовників на заняттях з німецької мови. Проаналізовано науково-педагогічну й методичну літературу з досліджуваної проблеми; визначено засади розвитку творчої компетентності в навчальному процесі з іноземної мови. Авторками акцентовано увагу на виявлення творчого потенціалу студентів, створення передумов для їх кре- ативності шляхом використання системи інтерактивних технологій, зосередивши увагу на таких формах, як нетрадиційний диктант, наголосивши на таких його видах, як бліц-диктант «Скажи одним словом», диктант- малюнок. Заслуговують на увагу й такі вправи, як «Асоціативний кущ» або «Гронування», «Синквейн», «Всезнай- ко», що активізують розумову діяльність і критичне мислення студентів. Акцентовано увагу на проблемно-ситуативних завданнях як таких, що розвивають творчу уяву, творче мовлен- нєве вирішення порушеної проблеми, слугують розвиткові комунікативної компетенції. Запровадження зазначених завдань забезпечує інтелектуальний розвиток студентської молоді, її творчої активно-пізнавальної діяльності. Авторками зосереджено увагу на використанні в процесі навчання німецької мови відеоматеріалів як виду медійних технологій, які сприяють розвиткові комунікативної, соціокультурної та країнознавчої компетенції, підвищенню ефективності й мотивації студентів до вивчення німецької мови, розвитку інфомедійної грамот- ності. У цьому ракурсі наголошено на системі рольових ігор, що передбачають аналіз відеороликів з метою вдо- сконалення й розвитку креативних нахилів. Ключові слова: творча компетентність, комунікативна компетентність, інтерактивні технології, пізнавальна діяльність, творчий пошук.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PD Германські мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 18 Січ 2022 13:35
Останні зміни: 18 Січ 2022 13:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12597

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу