Черняк, Є. Б. та Йоркін, В.В. (2016) Особистісна адаптація музичного репертуару в процесі формування психолого-виконавських якостей учнів дитячих музичних шкіл. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки, 1 (26). с. 166-171.
|
Text
2016-ped-1_p171-176.pdf Скачати (371kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито специфіку особистісної адаптації музичного репертуару в учнів дитячих музичних шкіл. Визначено, що кожному типу виконавця відповідає певний комплекс психолого-виконавських якостей. Корекція музичного репертуару здійснюється згідно з реагуванням окремих виконавців на ситуацію сценічного виступу (універсальні, репродуктивні, комплексуючі), а також з урахуванням індивідуально-психологічних відмінностей майбутніх музикантів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 15 Лип 2019 12:31 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4120 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |