МДПУ репозиторій

Формування компетентності навчатися впродовж життя у майбутніх магістрів освіти на засадах андрагогіки

Ізбаш, С. С. (2017) Формування компетентності навчатися впродовж життя у майбутніх магістрів освіти на засадах андрагогіки. Професійна педагогіка і андрагогіка: актуальні питання, досягнення та інновації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 20-21 листоп. 2017 р.. с. 120-123.

[img] Text
Збірник_Проф пед і андрагогіка_2017 (pdf.io).pdf

Скачати (142kB)

Резюме

У статті аналізується, що майбутнім магістрам освіти важливо не тільки отримати професійну освіту, але й набути навичок навчатися впродовж життя для покращення свого здоров’я, компетентної участі у суспільному житті, змістовного відпочинку та розвитку своєї особистості. Набуття майбутніми магістрами освіти компетентності навчатися впродовж життя передбачає різнобічну підготовку до життя у всіх її проявах, в тому числі розвивати критичне осмислення свого «Я» та навколишньої дійсності, адаптуватися до змін навколишнього середовища, забезпечити не тільки «професійну мобільність», але й можливість «бути собою», а також сформувати бажання вчитися і творити себе. Вивчення дисципліни «Андрагогіка» надає майбутнім магістрам освіти уявлення про етапи навчання впродовж життя, різновиди освіти, функції і напрямки професійного вдосконалення і розвитку впродовж життя тощо.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 04 Вер 2019 11:33
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6315

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу