МДПУ репозиторій

Дистанційне навчання іноземним мовам: специфіка і перспективи

Баранцова, Ірина та Рутковський, Максим та Рутковська, Альона (2021) Дистанційне навчання іноземним мовам: специфіка і перспективи. Modern trends in development science and practice. с. 350-353.

[img] Text
MODERN-TRENDS-IN-DEVELOPMENT-SCIENCE-AND-PRACTICE-351-354 (1).pdf

Скачати (237kB)

Резюме

В основі сучасних парадигм освіти лежать науково-теоретичні поняття, що відображають основні риси дійсності. До них відносяться особистісно-орієнтоване навчання, індивідуалізація і диференціація навчальної діяльності, формування мотивації навчання, саморозвиток учнів та ін. Дані концептуальні ідеї освіти успішно реалізуються в сучасному інформаційно освітньому середовищі, що забезпечує організацію навчального процесу за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій як очно, так і дистанційно. Сучасні парадигми навчання іноземним мовам відображають основні риси сучасної системи освіти. Розглянемо дистанційне навчання як одне з актуальних напрямків модернізації освіти, а також особливості дистанційного навчання іноземним мовам. Роль іноземної мови як засобу міжкультурної комунікації помітно зростає в сучасних умовах соціально-економічного і політичного розвитку України. Комп'ютерні технології, інтернет ресурси, цифрові пристрої, технології Веб 2.0, дистанційне навчання все інтенсивніше застосовуються в системі освіти. Однак безсистемність, нерегламентованість використання сучасних інформаційних технологій в навчальному процесі виявляє проблему педагогічного характеру: відсутність у педагогів чіткого розуміння, які дидактичні, психолого-педагогічні завдання можна вирішувати за допомогою нових технологій.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 20 Груд 2021 00:04
Останні зміни: 20 Груд 2021 00:04
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12453

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу