Ізбаш, С. С. and Чернікова, В. (2016) Самоосвіта майбутніх викладачів вищої школи як андрагогічна проблема. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (17). pp. 142-146. ISSN 2219-5203
|
Text
Nvmdpu_2016_2_25.pdf Download (419kB) | Preview |
Abstract
У статті розкрито можливості та умови застосування андрагогічного підходу до організації відповідальної самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що самоосвіта дорослих має творчий характер і може виявлятися у різних формах. З’ясовано сутність самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи на андрагогічних засадах, що передбачає наявність власної ініціативи у майбутнього викладача, відсутність втручання ззовні і самостійну пізнавальну діяльність стосовно змісту, обсягу, джерела, тривалості та часу проведення занять.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Date Deposited: | 03 Jul 2019 08:33 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 11:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4439 |
Actions (login required)
View Item |