MDPU Repository

Самоосвіта майбутніх викладачів вищої школи як андрагогічна проблема

Ізбаш, С. С. and Чернікова, В. (2016) Самоосвіта майбутніх викладачів вищої школи як андрагогічна проблема. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (17). pp. 142-146. ISSN 2219-5203

[img]
Preview
Text
Nvmdpu_2016_2_25.pdf

Download (419kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито можливості та умови застосування андрагогічного підходу до організації відповідальної самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що самоосвіта дорослих має творчий характер і може виявлятися у різних формах. З’ясовано сутність самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи на андрагогічних засадах, що передбачає наявність власної ініціативи у майбутнього викладача, відсутність втручання ззовні і самостійну пізнавальну діяльність стосовно змісту, обсягу, джерела, тривалості та часу проведення занять.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Date Deposited: 03 Jul 2019 08:33
Last Modified: 03 Jul 2019 08:33
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4439

Actions (login required)

View Item View Item