Ізбаш, С. С. та Чернікова, В. (2016) Самоосвіта майбутніх викладачів вищої школи як андрагогічна проблема. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (17). с. 142-146. ISSN 2219-5203
|
Text
Nvmdpu_2016_2_25.pdf Скачати (419kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито можливості та умови застосування андрагогічного підходу до організації відповідальної самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що самоосвіта дорослих має творчий характер і може виявлятися у різних формах. З’ясовано сутність самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи на андрагогічних засадах, що передбачає наявність власної ініціативи у майбутнього викладача, відсутність втручання ззовні і самостійну пізнавальну діяльність стосовно змісту, обсягу, джерела, тривалості та часу проведення занять.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 03 Лип 2019 08:33 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 11:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4439 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |