Кожевникова, А. В. (2015) Комп’ютеризовані адаптивні тести як інноваційна форма підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (51). с. 50-58. ISSN 2312-2471
Text
2015.pdf Скачати (391kB) |
Резюме
У статті проаналізовано роль комп’ютеризованих адаптивних тестів як інноваційної форми підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання. Аргументовано, що комп’ютеризування адаптивних тестів можна використовувати як для контролю, так і для навчання. Такий вид тестування швидко, об’єктивно та ефективно діагностує результати навчальної діяльності студентів й дозволяє управляти прямим і безпосереднім зворотнім зв’язком студента і викладача. Визначено, що «тестування» як метод педагогічного вимірювання забезпечує оцінювання навчальних досягнень студентів на рівні об’єктивного порівняння результату кожного суб’єкта вимірювання з вимогами до навчання або критеріями засвоєння навчального предмету. Встановлено, що застосування комп’ютиризованих адаптивних тестів у дистанційне навчання не тільки створює умови для більш ефективної роботи студентів, сприяє індивідуалізації процесу підготовки фахівців, а і суттєво змінює форми і зміст комунікацій між викладачем і студентом. За допомогою такої інноваційної форми, незважаючи на незмінні тенденції до зменшення аудиторних годин, прямий і зворотній зв’язок «викладач-студент» стає більш інтенсивним та активним.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 08 Груд 2016 07:42 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/987 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |