MDPU Repository

Комп’ютеризовані адаптивні тести як інноваційна форма підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання

Кожевникова, А. В. (2015) Комп’ютеризовані адаптивні тести як інноваційна форма підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (51). pp. 50-58. ISSN 2312-2471

[img] Text
2015.pdf

Download (391kB)

Abstract

У статті проаналізовано роль комп’ютеризованих адаптивних тестів як інноваційної форми підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання. Аргументовано, що комп’ютеризування адаптивних тестів можна використовувати як для контролю, так і для навчання. Такий вид тестування швидко, об’єктивно та ефективно діагностує результати навчальної діяльності студентів й дозволяє управляти прямим і безпосереднім зворотнім зв’язком студента і викладача. Визначено, що «тестування» як метод педагогічного вимірювання забезпечує оцінювання навчальних досягнень студентів на рівні об’єктивного порівняння результату кожного суб’єкта вимірювання з вимогами до навчання або критеріями засвоєння навчального предмету. Встановлено, що застосування комп’ютиризованих адаптивних тестів у дистанційне навчання не тільки створює умови для більш ефективної роботи студентів, сприяє індивідуалізації процесу підготовки фахівців, а і суттєво змінює форми і зміст комунікацій між викладачем і студентом. За допомогою такої інноваційної форми, незважаючи на незмінні тенденції до зменшення аудиторних годин, прямий і зворотній зв’язок «викладач-студент» стає більш інтенсивним та активним.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Date Deposited: 08 Dec 2016 07:42
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/987

Actions (login required)

View Item View Item