Кожевникова, А. В. (2015) Комп’ютеризовані адаптивні тести як інноваційна форма підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (51). pp. 50-58. ISSN 2312-2471
![2015.pdf [thumbnail of 2015.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
2015.pdf
Download (391kB)
Abstract
У статті проаналізовано роль комп’ютеризованих адаптивних тестів як
інноваційної форми підготовки майбутніх учителів під час дистанційного
навчання. Аргументовано, що комп’ютеризування адаптивних тестів можна
використовувати як для контролю, так і для навчання. Такий вид тестування
швидко, об’єктивно та ефективно діагностує результати навчальної
діяльності студентів й дозволяє управляти прямим і безпосереднім зворотнім
зв’язком студента і викладача. Визначено, що «тестування» як метод
педагогічного вимірювання забезпечує оцінювання навчальних досягнень
студентів на рівні об’єктивного порівняння результату кожного суб’єкта
вимірювання з вимогами до навчання або критеріями засвоєння навчального
предмету. Встановлено, що застосування комп’ютиризованих адаптивних
тестів у дистанційне навчання не тільки створює умови для більш ефективної
роботи студентів, сприяє індивідуалізації процесу підготовки фахівців, а і
суттєво змінює форми і зміст комунікацій між викладачем і студентом.
За допомогою такої інноваційної форми, незважаючи на незмінні тенденції до
зменшення аудиторних годин, прямий і зворотній зв’язок «викладач-студент»
стає більш інтенсивним та активним.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 08 Dec 2016 07:42 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/987 |