МДПУ репозиторій

Антропологічний підхід до впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти

Аносов, І. П. та Ізбаш, С. С. (2018) Антропологічний підхід до впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти. Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (12-13 жовтня 2018 р., м. Запоріжжя). с. 215-217.

[img] Text
izbash_215_217.pdf

Скачати (437kB)

Резюме

У статті автори доводять, що впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти не можливо без врахування антропологічного підходу, який визначає особистісний характер звернення людей один до одного; життєву налаштованість на вибір ціннісних орієнтацій; усвідомлення потреб і інтересів людини; людяне ставлення як до світу речей, що оточують людину, так і до світу інших людей; створення здоров’язбережувальної педагогічної діяльності, яка переводить навчання і виховання у бік людинотворчого і життєзабезпечувального процесу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 19 Лют 2019 12:43
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2923

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу