Аносов, І. П. та Ізбаш, С. С. (2018) Антропологічний підхід до впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти. Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (12-13 жовтня 2018 р., м. Запоріжжя). с. 215-217.
Text
izbash_215_217.pdf Скачати (437kB) |
Резюме
У статті автори доводять, що впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти не можливо без врахування антропологічного підходу, який визначає особистісний характер звернення людей один до одного; життєву налаштованість на вибір ціннісних орієнтацій; усвідомлення потреб і інтересів людини; людяне ставлення як до світу речей, що оточують людину, так і до світу інших людей; створення здоров’язбережувальної педагогічної діяльності, яка переводить навчання і виховання у бік людинотворчого і життєзабезпечувального процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 19 Лют 2019 12:43 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2923 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |