Аносов, І. П. and Ізбаш, С. С. (2018) Антропологічний підхід до впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти. Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (12-13 жовтня 2018 р., м. Запоріжжя). pp. 215-217.
![izbash_215_217.pdf [thumbnail of izbash_215_217.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
izbash_215_217.pdf
Download (437kB)
Abstract
У статті автори доводять, що впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти не можливо без врахування антропологічного підходу, який визначає особистісний характер звернення людей один до одного; життєву налаштованість на вибір ціннісних орієнтацій; усвідомлення потреб і інтересів людини; людяне ставлення як до світу речей, що оточують людину, так і до світу інших людей; створення здоров’язбережувальної педагогічної діяльності, яка переводить навчання і виховання у бік людинотворчого і життєзабезпечувального процесу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 19 Feb 2019 12:43 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2923 |