Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Антропологічний підхід до впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти

Аносов, І. П. and Ізбаш, С. С. (2018) Антропологічний підхід до впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти. Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (12-13 жовтня 2018 р., м. Запоріжжя). pp. 215-217.

[thumbnail of izbash_215_217.pdf] Text
izbash_215_217.pdf

Download (437kB)

Abstract

У статті автори доводять, що впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти не можливо без врахування антропологічного підходу, який визначає особистісний характер звернення людей один до одного; життєву налаштованість на вибір ціннісних орієнтацій; усвідомлення потреб і інтересів людини; людяне ставлення як до світу речей, що оточують людину, так і до світу інших людей; створення здоров’язбережувальної педагогічної діяльності, яка переводить навчання і виховання у бік людинотворчого і життєзабезпечувального процесу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 33 not found.
Date Deposited: 19 Feb 2019 12:43
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2923

Actions (login required)

View Item
View Item