Єрмак, Ю. І. (2019) Самопізнання як складова духовно-інтелектуального навчання і виховання майбутніх учителів. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті. pp. 296-300. ISSN ISBN 978‑966‑937
|
Text
САМОПІЗНАННЯ ЯК СКЛАДОВА ДУХОВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-конвертирован.pdf Download (164kB) | Preview |
Abstract
Процес самопізнання майбутнього вчителя є усвідомленням, співвіднесенням особистістю власних мож-ливостей і вимогами реальної професійної діяльності. Самопізнання впливає на успішність студентів, їхнє педагогічне самовизначення. Знання про себе знімає непорозуміння студента з оточуючими, дає змогу адек-ватно оцінити потенційні можливості. Через це самопізнання є невід’ємною складовою духовно- інтелекту-ального навчання і виховання студентів педагогічних вишів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Date Deposited: | 10 Jun 2020 12:11 |
Last Modified: | 10 Jun 2020 12:11 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9672 |
Actions (login required)
View Item |