МДПУ репозиторій

Самопізнання як складова духовно-інтелектуального навчання і виховання майбутніх учителів

Єрмак, Ю. І. (2019) Самопізнання як складова духовно-інтелектуального навчання і виховання майбутніх учителів. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті. с. 296-300. ISSN ISBN 978‑966‑937

[img]
Перегляд
Text
САМОПІЗНАННЯ ЯК СКЛАДОВА ДУХОВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-конвертирован.pdf

Скачати (164kB) | Перегляд

Резюме

Процес самопізнання майбутнього вчителя є усвідомленням, співвіднесенням особистістю власних мож-ливостей і вимогами реальної професійної діяльності. Самопізнання впливає на успішність студентів, їхнє педагогічне самовизначення. Знання про себе знімає непорозуміння студента з оточуючими, дає змогу адек-ватно оцінити потенційні можливості. Через це самопізнання є невід’ємною складовою духовно- інтелекту-ального навчання і виховання студентів педагогічних вишів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 10 Черв 2020 12:11
Останні зміни: 10 Черв 2020 12:11
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9672

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу