Єрмак, Ю. І. (2019) Самопізнання як складова духовно-інтелектуального навчання і виховання майбутніх учителів. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті. с. 296-300. ISSN ISBN 978‑966‑937
|
Text
САМОПІЗНАННЯ ЯК СКЛАДОВА ДУХОВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-конвертирован.pdf Скачати (164kB) | Перегляд |
Резюме
Процес самопізнання майбутнього вчителя є усвідомленням, співвіднесенням особистістю власних мож-ливостей і вимогами реальної професійної діяльності. Самопізнання впливає на успішність студентів, їхнє педагогічне самовизначення. Знання про себе знімає непорозуміння студента з оточуючими, дає змогу адек-ватно оцінити потенційні можливості. Через це самопізнання є невід’ємною складовою духовно- інтелекту-ального навчання і виховання студентів педагогічних вишів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 10 Черв 2020 12:11 |
Останні зміни: | 10 Черв 2020 12:11 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9672 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |