MDPU Repository

Самопізнання як складова духовно-інтелектуального навчання і виховання майбутніх учителів

Єрмак, Ю. І. (2019) Самопізнання як складова духовно-інтелектуального навчання і виховання майбутніх учителів. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті. pp. 296-300. ISSN ISBN 978‑966‑937

[img]
Preview
Text
САМОПІЗНАННЯ ЯК СКЛАДОВА ДУХОВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-конвертирован.pdf

Download (164kB) | Preview

Abstract

Процес самопізнання майбутнього вчителя є усвідомленням, співвіднесенням особистістю власних мож-ливостей і вимогами реальної професійної діяльності. Самопізнання впливає на успішність студентів, їхнє педагогічне самовизначення. Знання про себе знімає непорозуміння студента з оточуючими, дає змогу адек-ватно оцінити потенційні можливості. Через це самопізнання є невід’ємною складовою духовно- інтелекту-ального навчання і виховання студентів педагогічних вишів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Date Deposited: 10 Jun 2020 12:11
Last Modified: 10 Jun 2020 12:11
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9672

Actions (login required)

View Item View Item