Логвіна-Бик, Т. А. та Бик, Н. В. (2017) Проектування професійно-методичної підготовки майбутніх учителів біології. Природнича наука й освіта: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 22-24 вересня 2014). с. 30-31.
Text
Проектування професійно-методичної підготовки.pdf Скачати (296kB) |
Резюме
Освітній простір тлумачиться як освітня системв, організація простору для вирішення поставлених завдань, фактор розвитку особистості майбутнього вчителя, відповідно до завдань, які вирішуються в цьому просторі, і включають в себе систему координат: нормативно-регламентуючу, перспективно-орієнтовну, діяльнісно-стимулюючу, комунікативно-інформаційну, конструктивно-проектувальну, прогностичну, організаційну, діагностичну, аналітичну та інші.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Користувач, що депонує: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Дата внесення: | 26 Лип 2019 11:45 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5976 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |