Логвіна-Бик, Т. А. and Бик, Н. В. (2017) Проектування професійно-методичної підготовки майбутніх учителів біології. Природнича наука й освіта: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 22-24 вересня 2014). pp. 30-31.
![Проектування професійно-методичної підготовки.pdf [thumbnail of Проектування професійно-методичної підготовки.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Проектування професійно-методичної підготовки.pdf
Download (296kB)
Abstract
Освітній простір тлумачиться як освітня системв, організація простору для вирішення поставлених завдань, фактор розвитку особистості майбутнього вчителя, відповідно до завдань, які вирішуються в цьому просторі, і включають в себе систему координат: нормативно-регламентуючу, перспективно-орієнтовну, діяльнісно-стимулюючу, комунікативно-інформаційну, конструктивно-проектувальну, прогностичну, організаційну, діагностичну, аналітичну та інші.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра ботаніки, екології та садово-паркового господарства |
Depositing User: | Unnamed user with email botanika@mspu.edu.ua |
Date Deposited: | 26 Jul 2019 11:45 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5976 |