Ізбаш, С. С. (2017) Веб-квест як інноваційна андрагогічна технологія навчання майбутніх магістрів освіти. In: Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи: ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 15-22 трав. 2017 р., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР.
Text
Ізбаш_тези.doc.pdf Скачати (219kB) |
Резюме
У статті наголошується на тому, що веб-квест як інноваційна андрагогічна технологія виступає ефективним інструментом для впроваждення елементів гри у навчальній процес підготовки майбутніх магістрів освіти. Навчання студентів стає більш вмотивованим. Творчий процес перетворення інформації з різних джерел сприяє розвитку мислення і дає основу міцних знань.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Постер) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 04 Вер 2019 12:05 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6311 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |