Баранцова, І. О. (2014) Професійно-педагогічний світогляд майбутнього вчителя і педагогічна дійсність. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 10 (2). с. 38-42.
Text
Баранцова_І._Проблеми_світогляду_майбутнього_вчителя-конвертирован.pdf Скачати (227kB) |
Резюме
У статті розглядаються основні підходи щодо розкриття ролі майбутнього вчителя у формуванні своєї професійної компетентності, яка є необхідною умовою удосконалення його педагогічної діяльності. Розкривається значення світогляду, як одного із вирішальних чинників налагодження відносин між вчителем і учнем. Окреслюються основні риси педагогічної діяльності сучасного вчителя. Визначається і обґрунтовується роль самоосвіти у професійній діяльності вчителя, а також ряд труднощів, пов’язаних з нею. Пояснюється прагнення вчителя до самовдосконалення та самоосвіти, а також до вершин своєї педагогічної майстерності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 13 Вер 2019 08:00 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 10:17 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6621 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |