Баранцова, І. О. (2014) Професійно-педагогічний світогляд майбутнього вчителя і педагогічна дійсність. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 10 (2). pp. 38-42.
Баранцова_І._Проблеми_світогляду_майбутнього_вчителя-конвертирован.pdf
Download (227kB)
Abstract
У статті розглядаються основні підходи щодо розкриття ролі майбутнього вчителя у формуванні своєї професійної компетентності, яка є необхідною умовою удосконалення його педагогічної діяльності. Розкривається значення світогляду, як одного із вирішальних чинників налагодження відносин між вчителем і учнем. Окреслюються основні риси педагогічної діяльності сучасного вчителя. Визначається і обґрунтовується роль самоосвіти у професійній діяльності вчителя, а також ряд труднощів, пов’язаних з нею. Пояснюється прагнення вчителя до самовдосконалення та самоосвіти, а також до вершин своєї педагогічної майстерності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 13 Sep 2019 08:00 |
Last Modified: | 16 Oct 2020 10:17 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6621 |