Професійно-педагогічний світогляд майбутнього вчителя і педагогічна дійсність

Баранцова, І. О. (2014) Професійно-педагогічний світогляд майбутнього вчителя і педагогічна дійсність. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 10 (2). pp. 38-42.

[thumbnail of Баранцова_І._Проблеми_світогляду_майбутнього_вчителя-конвертирован.pdf] Text
Баранцова_І._Проблеми_світогляду_майбутнього_вчителя-конвертирован.pdf

Download (227kB)

Abstract

У статті розглядаються основні підходи щодо розкриття ролі майбутнього вчителя у формуванні своєї професійної компетентності, яка є необхідною умовою удосконалення його педагогічної діяльності. Розкривається значення світогляду, як одного із вирішальних чинників налагодження відносин між вчителем і учнем. Окреслюються основні риси педагогічної діяльності сучасного вчителя. Визначається і обґрунтовується роль самоосвіти у професійній діяльності вчителя, а також ряд труднощів, пов’язаних з нею. Пояснюється прагнення вчителя до самовдосконалення та самоосвіти, а також до вершин своєї педагогічної майстерності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com
Date Deposited: 13 Sep 2019 08:00
Last Modified: 16 Oct 2020 10:17
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6621

Actions (login required)

View Item
View Item