Шевченко, Ю. М. (2019) Аналіз підходів до визначення компонентів у структурі готовності студентів до діяльності. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (LXXXII). с. 194-198. ISSN 2413-1865
|
Text
Херсон, 2019 Аналіз підходів.pdf Скачати (199kB) | Перегляд |
Резюме
У статті представлений аналіз низки праць вітчизняних науковців, що присвячені дослідженням готовності студентів різних галузей до професійної діяльності, виділено праці в яких подано компоненти готовності до професійної діяльності. Обґрунтовується, що готовність до професійної діяльності є складним особистісним утворенням, і постає як комплексне відображення цілої низки особистісних і професійних рис. Особлива увага приділяється можливостям фахівців демонструвати готовність до професійної діяльності, готовність до педагогічної діяльності, готовність до саморозвитку, готовність до формування сімейних духовно-моральних цінностей та ін. Виявлено складність системи готовності, що потребує зміни і врахування багатьох елементів, які розгортаються у межах культурно-освітнього простору майбутнього вчителя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 19 Квіт 2019 12:23 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 11:44 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3081 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |