Шевченко, Ю. М. (2019) Аналіз підходів до визначення компонентів у структурі готовності студентів до діяльності. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (LXXXII). pp. 194-198. ISSN 2413-1865
Херсон, 2019 Аналіз підходів.pdf
Download (199kB) | Preview
Abstract
У статті представлений аналіз низки праць вітчизняних науковців, що присвячені дослідженням готовності студентів різних галузей до професійної діяльності, виділено праці в яких подано компоненти готовності до професійної діяльності. Обґрунтовується, що готовність до професійної діяльності є складним особистісним утворенням, і постає як комплексне відображення цілої низки особистісних і професійних рис. Особлива увага приділяється можливостям фахівців демонструвати готовність до професійної діяльності, готовність до педагогічної діяльності, готовність до саморозвитку, готовність до формування сімейних духовно-моральних цінностей та ін. Виявлено складність системи готовності, що потребує зміни і врахування багатьох елементів, які розгортаються у межах культурно-освітнього простору майбутнього вчителя.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 19 Apr 2019 12:23 |
Last Modified: | 25 May 2021 11:44 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3081 |