МДПУ репозиторій

Формування гендерної компетентності студентів у процесі їх підготовки до умов виконавської діяльності

Черняк, Є. Б. та Йоркіна, Н. В. (2018) Формування гендерної компетентності студентів у процесі їх підготовки до умов виконавської діяльності. Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія (2 (16)). с. 102-108.

[img] Text
Педагоги_2(16)_2018 (2)-страницы-1-2,102-108.pdf

Скачати (32MB)

Резюме

У статті досліджено специфічні особливості формування гендерної компетентності у музикантів різних типів темпераменту. Проведено аналіз понять «гендерна культура» та «гендерне виховання» в процесі підготовки студентів до умов виконавської діяльності. Визначено динаміку змін окремих компонентів гендерної компетентності інструменталістів за соціорольовими показниками. Окресле- но перспективні напрями в галузі гендерної освіти та виховання інструменталістів різної статі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 15 Лип 2019 12:31
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4114

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу