Черняк, Є. Б. та Йоркіна, Н. В. (2018) Формування гендерної компетентності студентів у процесі їх підготовки до умов виконавської діяльності. Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія (2 (16)). с. 102-108.
Text
Педагоги_2(16)_2018 (2)-страницы-1-2,102-108.pdf Скачати (32MB) |
Резюме
У статті досліджено специфічні особливості формування гендерної компетентності у музикантів різних типів темпераменту. Проведено аналіз понять «гендерна культура» та «гендерне виховання» в процесі підготовки студентів до умов виконавської діяльності. Визначено динаміку змін окремих компонентів гендерної компетентності інструменталістів за соціорольовими показниками. Окресле- но перспективні напрями в галузі гендерної освіти та виховання інструменталістів різної статі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 15 Лип 2019 12:31 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4114 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |