Черняк, Є. Б. and Йоркіна, Н. В. (2018) Формування гендерної компетентності студентів у процесі їх підготовки до умов виконавської діяльності. Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія (2 (16)). pp. 102-108.
![Педагоги_2(16)_2018 (2)-страницы-1-2,102-108.pdf [thumbnail of Педагоги_2(16)_2018 (2)-страницы-1-2,102-108.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Педагоги_2(16)_2018 (2)-страницы-1-2,102-108.pdf
Download (32MB)
Abstract
У статті досліджено специфічні особливості формування гендерної компетентності у музикантів різних типів темпераменту. Проведено аналіз понять «гендерна культура» та «гендерне виховання» в процесі підготовки студентів до умов виконавської діяльності. Визначено динаміку змін окремих компонентів гендерної компетентності інструменталістів за соціорольовими показниками. Окресле- но перспективні напрями в галузі гендерної освіти та виховання інструменталістів різної статі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 15 Jul 2019 12:31 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4114 |