МДПУ репозиторій

Соціально-комунікативні аспекти розвитку соціальної активності майбутнього фахівця соціономічної професії

Аверіна, К. С. (2019) Соціально-комунікативні аспекти розвитку соціальної активності майбутнього фахівця соціономічної професії. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка (2). с. 58-68. ISSN 2311-6382

[img]
Перегляд
Text
Averina_стаття 25.12..pdf

Скачати (451kB) | Перегляд

Резюме

Розглянуто сучасні підходи до вивчення процесів соціалізації сучасного фахівця соціономічної професії крізь призму категорії соціальної активності як якісної характеристики просоціальної спрямованості особистості і значущого результату розвитку соціальних якостей особистості. Проаналізовано теоретичні та методологічні підходи до вивчення соціальної активності, що ґрунтуються на концептах сучасної гуманітарної науки і здійснюються на основі теоретичного (соціокультурного) осмислення взаємодії між суб’єктами освітнього процесу. Визначається креативний потенціал застосування категорії соціальної активності щодо представників соціономічних професій, що полягає у можливості значного розширення спектру розвитку індивідуальної і групової соціальної активності особистості майбутнього фахівця через залучення до наукового інструментарію педагогічної освіти методологічних напрацювань теорії соціальної взаємодії, соціальної комунікації, соціальної відповідальності до розгляду сучасних соціальних і професійно-освітніх практик з метою підвищення ролі освітніх процесів у соціальних змінах. Обґрунтовується потреба комплексного вивчення широкого спектру соціально-культурних аспектів соціалізації й професійного зростання особистості в системі сучасної української вищої професійної освіти відповідно до завдань та орієнтирів галузі професійної освіти і розробки цілісного концепту соціальної активності стосовно фахівців соціономічних професій на засадах особистісно зорієнтованої спрямованості сучасної професійної освіти з урахуванням потреби різнорівневого, постійно оновлюваного змісту навчання, виховання, застосування різноманіття технологій і джерел інформації, які б дозволяли майбутньому фахівцю свідомо й активно формувати власну індивідуальну фахову, соціокультурну та освітньо-культурну базу знань.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Користувачі 4440 не знайдено.
Дата внесення: 12 Трав 2020 08:13
Останні зміни: 07 Груд 2020 09:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9069

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу