Власенко, Е. А. та Малахова, А. В. (2021) Впровадження принципів культурного релятивізму у процес формування готовності учнів середніх класів до міжкультурної комунікації. World science: problems, prospects and innovations. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference., 1 (1). с. 402-406.
Text
Власенко Малахова.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У публікації розглядається процес міжкультурної комунікації як важливого складника загальнокультурної компетентності особистості , в цьому контексті акцентується увага на концепції культурного релятивізму, основоположною ідеєю якого є визнання самостійності і повноцінності кожної культури, та його принципах, котрі утверджують повагу і терпимість до норм, цінностей і поведінки інших народів та їхніх культур, формують повагу до культури кожного народу. У якості практичного впровадження принципів культурного релятивізму у освітнє середовище закладу загальної середньої освіти застосована форма творчого арт-проекту полікультурного змісту, відмінністю якого є актуалізація спільних моральних та культурних цінностей у різних народів, а результатом активізація процесу інкультурації, засвоєння культурних патернів та формування готовності до міжкультурної комунікації .
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 15 Лют 2021 13:32 |
Останні зміни: | 15 Лют 2021 13:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11445 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |