МДПУ репозиторій

Тьюторський супровід як важливий компонент процесу навчання та виховання в умовах розвитку інформаційно-комунікаційних технологій

Подпльота, Світлана (2017) Тьюторський супровід як важливий компонент процесу навчання та виховання в умовах розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 84-91. ISSN 2521-1234 online

[img]
Перегляд
Text
2028-4404-1-SM.pdf

Скачати (274kB) | Перегляд

Резюме

Анотація. У статті розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті. Доведено зростання актуальності тьюторства в умовах європейського вектору освіти України. Показано, що розвиток інформаційного середовища, обумовлений все більш широким впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій, актуалізує нові професійні функції і ролі тьютора, які в свою чергу забезпечують суб’єкт-суб’єктну взаємодію учасників навчально-виховного процесу. Доведено необхідність застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі тьюторського супроводу у вищих навчальних закладах. Аналізуються основні функції тьюторів, що забезпечують процеси навчання та самонавчання, а саме: функція забезпечення засвоєння нових знань, організаційна функція, комунікативна, мотиваційна, моніторингова і контролююча. Наводяться приклади застосування інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації тьюторського супроводу. Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології; тьютор; тьюторський супровід; функції тьютора.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Кафедра іноземних мов
Дата внесення: 01 Серп 2019 12:20
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4834

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу