Базенюк, А. В. (2020) Електронні засоби навчального призначення: значення, особливості та класифікація. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (2). с. 148-152.
|
Text
bazenuk_2020_148.pdf Скачати (171kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена висвітленню значення електронних засобів навчального призначення для підготовки здобувачів вищої освіти, їх класифікації. Зазначається, що електронні продукти такого типу дозволяють отримати багато переваг, які стосуються наочності навчального матеріалу, контролю навчальних досягнень студентів тощо. Розглядається класифікація електронних засобів навчального призначення за різними критеріям.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 01 Груд 2020 12:07 |
Останні зміни: | 01 Груд 2020 12:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10925 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |