Волкова, Віра (2018) Концепт як єдність слова та дії. Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. с. 29-31.
|
Text
концепт ВОЛКОВА_Роль освіти. ВСеукр. (pdf.io).pdf Скачати (39kB) | Перегляд |
Резюме
основна ознака концепту виявляється в тому, що в ньому втілюється конкретний зміст, на відміну від перцепту, в якому потік чуттєвих переживань не припускає розмежувань. Призначення концептів в тому, щоб з чуттєвого різноманіття “викроювать” окремі об’єкти, яким даються назви. Концепт складається із слова, образу і функції. Концепти перебувають між собою в гармонійному зв’язку, завдяки чому вони утворюють світи думки. За допомогою концептів відбувається переоцінка життя, тому що вони надають широту поглядів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 12 Черв 2019 10:01 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3826 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |