МДПУ репозиторій

Позааудиторна діяльність як складова процесу навчання німецької мови

Надольська, Ю. А. (2019) Позааудиторна діяльність як складова процесу навчання німецької мови. Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., (11 жовтня 2019 р., м. Чернівці). с. 234-237.

[img] Text (ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)
Надольська Ю. А._тези 2.pdf - Опублікована Версія

Скачати (129kB)

Резюме

Позааудиторна самостійна робота з другої іноземної мови (німецької) – важлива форма навчання у виші, яка виступає обов’язковим компонентом навчальної, навчально-дослідної, науково-дослідної діяльності студентів. Від її ефективності залежить якість професійної підготовки студентської молоді. Проблема її організації передбачає вивчення широкого кола питань, пов’язаних з вивченням другої іноземної мови. Позааудиторна робота передбачає пошук знань, їх осмислення, закріплення, набуття нових умінь та навичок узагальнення й систематизацію знань. Тільки ті знання, до яких студент прийшов самостійно через власний досвід і діяльність, стають дійсно міцним його надбанням.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PD Германські мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 27 Лист 2019 09:22
Останні зміни: 23 Груд 2019 09:37
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8013

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу