Мединський, Сергій (2017) Освітні та професійні складові системи підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура (27-28). с. 188-197. ISSN 2078-3396
Text
Мединський Сергій.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Актуальним питанням сьогодення є потреба суспільства в педагогічних кадрах, підготовка яких має відбуватися з урахуванням сучасних світових тенденцій освіти та необхідністю врахування досвіду провідних країн світу з досліджень проблем професійної підготовки фахівців фізичної культури і спорту, зокрема США. Методи дослідження. Дослідження базується на порівняльно-аналітичному вивченні професійної підготовки фахівців фізичного виховання і спорту в США. Отримані результати та висновки. Особливими ознаками професійної підготовки фахівців із фізичного виховання і спорту в Сполучених Штатах Америки визначено: децентралізацію освіти; наявність законодавчо визначеної освітньої галузі “Парки, рекреація, дозвілля та фітнес”; наявність чотирьох основних напрямів та 12 академічних спеціалізацій із підготовки фахівців. Комплексно розкрито теоретичні і практичні засадипрофесійної підготовки фахівців із фізичного виховання і спорту в Сполучених Штатах Америки, що виявляється у виявленні та розкритті концептуальних засад, змісту та особливостей організації професійної підготовки фахівців із фізичного виховання й спорту в системі вищої освіти США
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Користувач, що депонує: | Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Дата внесення: | 19 Лют 2021 02:02 |
Останні зміни: | 19 Лют 2021 08:33 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11456 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |