МДПУ репозиторій

Актуальні проблеми підготовки вчителів біології в контексті вимог Нової української школи

Логвіна-Бик, Т. А. та Бик, Н. В. (2019) Актуальні проблеми підготовки вчителів біології в контексті вимог Нової української школи. Підготовка майбутніх вчителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (20-21 травня 2019 р., м. Тернопіль). с. 80-83.

[img] Text
Актуальні проблеми підготовки вчителів.pdf

Скачати (572kB)

Резюме

Проблема дослідження обумовлена природною суперечністю між обєктивним розвитком суспільно-економічних вимог до біологічної та природничої освіти людини, досягненнями світової та вітчизняної біологічної науки, інноваційними підходами до ефективного забезпечення навчально-виховного процесу та реальним станом теорії, методики і організації навчання на уроках біології. Узагальнення педагогічного досвіду допомогло розкрити головні зовнішні і внутрішні суперечності в шкільній практиці: між оновленим змістом освіти і старим обладнанням; між фронтальним викладанням основ наук та її індивідуальним сприйняттям, суперечності в сфері системи «програма - вчитель - учень", «наука - - вчитель - урок".

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Користувач, що депонує: Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Дата внесення: 22 Лип 2019 12:30
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5939

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу