Тарасова, В. А. (2019) Професійний розвиток вчителів в умовах реорганізації освітньої системи. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., 26 груд. 2019 р.. с. 83-86.
|
Text
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ СИСТЕМИ-конвертирован.pdf Скачати (251kB) | Перегляд |
Резюме
В умовах поступового становлення «Нової української школи» велика увага приділяється підвищенню кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти. Зокрема, у ст. 59 Закону України «Про освіту», зазначено, що підвищення кваліфікації є обов’язковою умовою атестації вчителя. Вчителі самостійно обирають вид підвищення кваліфікації (стажування, сертифікаційні програми, майстер - класи ) і форму (інституційна, дуальна, на робочому місці тощо) , а також заклад, де воно буде відбуватися. Система підвищення кваліфікації вчителів зазнає суттєвих змін, розширення мережі відповідних закладів і формування конкуренції між ними, а також підвищення вимог до якості підготовки та перепідготовки вчителів і здійснення її на засадах компетентнісного підходу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Вікторія Тарасова |
Дата внесення: | 04 Черв 2020 08:30 |
Останні зміни: | 04 Черв 2020 08:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9507 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |