Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Професійний розвиток вчителів в умовах реорганізації освітньої системи

Тарасова, В. А. (2019) Професійний розвиток вчителів в умовах реорганізації освітньої системи. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., 26 груд. 2019 р.. pp. 83-86.

[thumbnail of ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ СИСТЕМИ-конвертирован.pdf]
Preview
Text
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ СИСТЕМИ-конвертирован.pdf

Download (251kB) | Preview

Abstract

В умовах поступового становлення «Нової української школи» велика увага приділяється підвищенню кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти. Зокрема, у ст. 59 Закону України «Про освіту», зазначено, що підвищення кваліфікації є обов’язковою умовою атестації вчителя. Вчителі самостійно обирають вид підвищення кваліфікації (стажування, сертифікаційні програми, майстер - класи ) і форму (інституційна, дуальна, на робочому місці тощо) , а також заклад, де воно буде відбуватися. Система підвищення кваліфікації вчителів зазнає суттєвих змін, розширення мережі відповідних закладів і формування конкуренції між ними, а також підвищення вимог до якості підготовки та перепідготовки вчителів і здійснення її на засадах компетентнісного підходу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 4526 not found.
Date Deposited: 04 Jun 2020 08:30
Last Modified: 04 Jun 2020 08:34
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9507

Actions (login required)

View Item
View Item