Крашеніннік, І. В. (2019) Використання онлайн-ресурсів у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів front-end-розробки. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2019): тези доповідей VIІ міжнар. наук.-практ. конф., 23-25 трав. 2019 р.. с. 13-15.
|
Text
ЗБІРНИК ІТОНВ-2019-13-15.pdf Скачати (325kB) | Перегляд |
Резюме
Професійна підготовка майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти (ЗВО) передбачає формування у них фахових компетентностей у галузі розробки програмного забезпечення, зокрема у front-end-розробці. Навчання майбутніх інженерів-програмістів front-end-розробки у ЗВО здебільшого відбувається у складі комплексних дисциплін, наприклад «Веб-технології та веб-дизайн» або «Проектування і розробка веб-ресурсів» й ін. Такий підхід дозволяє підкреслити взаємозв’язок між окремими етапами процесу створення web-проектів, але обмежує час на вивчення саме front-end-технологій, які традиційно вважаються менш складними для вивчення. У зв’язку з цим важливе значення має самостійна робота студентів, яка має бути забезпечена необхідними навчальними матеріалами і засобами.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 24 Черв 2020 07:37 |
Останні зміни: | 24 Черв 2020 07:37 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10248 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |