МДПУ репозиторій

Роль особистісного компоненту у структурі музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва

Підварко, Тетяна (2014) Роль особистісного компоненту у структурі музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти, 16 (1). с. 104-108.

[img] Text
Стаття_Підварко_2014_16(1)__24.pdf

Скачати (287kB)

Резюме

Сьогодення ставить преред нами високі вимоги до професійної підготовки спеціалістів різних напрямів, вже приділено значну увагу проблемам удосконаленню навчально-виховного процесу у вищих закладах освіти, проблемам професійної підготовки майбутнiх вчителів. Вимоги, які ставляться до якості підготовки саме майбутніх вчителів музичного мистецтва, зумовлюють необхідність здійснення пошуку нових ефективних шляхів та методів удосконалення професійної компетентності майбутнього фахівця. Нова концепція вищої освіти передбачає формування у студентів уміння самостійно, свідомо і відповідально вчитися, а також передбачає створення у навчальних закладах необхідних умов для формування у студентів творчих здібностей, виховання особистості, здатної до саморозвитку, як під час навчання у вищій школі, так і в подальшій професійній діяльності. Вагоме місце у професійному становленні майбутнього вчителя музичного мистетцва належить музично-виконавскій підготовці.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 13 Лют 2019 13:28
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2866

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу