Підварко, Тетяна (2014) Роль особистісного компоненту у структурі музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти, 16 (1). pp. 104-108.
![Стаття_Підварко_2014_16(1)__24.pdf [thumbnail of Стаття_Підварко_2014_16(1)__24.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Стаття_Підварко_2014_16(1)__24.pdf
Download (287kB)
Abstract
Сьогодення ставить преред нами високі вимоги до професійної підготовки спеціалістів різних напрямів, вже приділено значну увагу проблемам удосконаленню навчально-виховного процесу у вищих закладах освіти, проблемам професійної підготовки майбутнiх вчителів. Вимоги, які ставляться до якості підготовки саме майбутніх вчителів музичного мистецтва, зумовлюють необхідність здійснення пошуку нових ефективних шляхів та методів удосконалення професійної компетентності майбутнього фахівця.
Нова концепція вищої освіти передбачає формування у студентів уміння самостійно, свідомо і відповідально вчитися, а також передбачає створення у навчальних закладах необхідних умов для формування у студентів творчих здібностей, виховання особистості, здатної до саморозвитку, як під час навчання у вищій школі, так і в подальшій професійній діяльності. Вагоме місце у професійному становленні майбутнього вчителя музичного мистетцва належить музично-виконавскій підготовці.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 13 Feb 2019 13:28 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2866 |