МДПУ репозиторій

Реалізації управлінської складової професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за кордоном

Чорна, А. В. (2022) Реалізації управлінської складової професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за кордоном. Інноваційна педагогіка, 2 (52). с. 115-119. ISSN 2663-6085

[img] Text
5 Чорна Реалізація упр ком.pdf

Скачати (424kB)

Резюме

Стаття присвячена одній з актуальних проблем професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за кордоном. З метою вивчення досвіду реалізації управлінської складової підготовки інженерів-програмістів у зарубіжній педагогічній теорії та практиці були проаналізованы деякі історичні аспекти та особливості їх професійної підготовки. Визначено що розробка навчальних планів та освітніх стандартів у світі регламентується рекомендаціями Curriculum Guidelines for Undergraduate Degree Programs in Software Engineering ACM/ IEEE та IEEE Computer Society. Підготовка інженерів-програмістів у США здійснюється на рівнях асоціату, бакалаврату, магістратури та докторантури. В роботі проаналізовані програми підготовки інженерів-програмістів в університетах США, Канади, Австралії (Університет штату Пенсильванія, Вашингтонський університет, Університет МакГілл, Університет Онтаріо, Університет Калгарі, Університет Сіднея, Університет Ньюкасл, Університет Дикіна) з метою з’ясування досвіду та практики реалізації формування їх управлінської компетентності. Наука управління повинна бути обов’язковою складовою підготовки, оскільки всі проєкти з розробки програмного забезпечення мають включати управління, навіть якщо проєкт здійснює один фахівець. В досліджені визначено, що програми підготовки включають ключові дисципліни, обов’язкові дисципліни та дисципліни за вибором, виконання проєктів та практику різної тривалості на підприємствах. Реалізація управлінського компонента професійної підготовки інженерів-програмістів може здійснюватися у процесі вивчення загальних та фахових дисципліни, як «Управління програмними проєктами», «Основи менеджменту для ІТ-фахівців», виконання командних проєктів та проходження практики, а також курсів професійного розвитку, як «Обов’язки професійного інженера», «Етика, право та професіоналізм для інженерів», «Лідерство», «Управління людськими ресурсами».

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > Q Наука (Загальне)
T Технологія > T Технологія (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 29 Груд 2023 12:02
Останні зміни: 29 Груд 2023 12:02
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13351

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу