Троїцька, Т. С. та Фокшек, А. В. (2009) Методологічна готовність до управління педагогічним процесом та розвиток рефлексивного мислення майбутнього педагога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогического університету. Серія: Педагогіка, 12. с. 54-65. ISSN 2219-5203
Text (стаття)
324-Текст статті-547-1-10-20130205 (1).pdf - Опублікована Версія Restricted to Тільки зареєстровані користувачі until 10 Липень 2030. Скачати (1MB) | Запит копії |
Резюме
Троїцька Т.С., Фокшек А.В. Методологічна готовність до управління педагогічним процесом та розвиток рефлексивного мислення майбутнього педагога. У статті розглядаються категорії „готовності“ і питання формування методологічної готовності майбутніх педагогів до управління педагогічним процесом, встановлено характерні зв’язки методологічної готовності з професійною підготовкою, контекстуально окреслено можливі варіанти управління методологічною підготовкою педагога. Ключові слова. Методологічна готовність педагога, модель управління педагогічним процесом, рефлексія.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 17 Лип 2020 12:50 |
Останні зміни: | 03 Лист 2020 14:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10442 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |