МДПУ репозиторій

Методологічна готовність до управління педагогічним процесом та розвиток рефлексивного мислення майбутнього педагога

Троїцька, Т. С. та Фокшек, А. В. (2009) Методологічна готовність до управління педагогічним процесом та розвиток рефлексивного мислення майбутнього педагога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогического університету. Серія: Педагогіка, 12. с. 54-65. ISSN 2219-5203

[img] Text (стаття)
324-Текст статті-547-1-10-20130205 (1).pdf - Опублікована Версія
Restricted to Тільки зареєстровані користувачі until 10 Липень 2030.

Скачати (1MB) | Запит копії

Резюме

Троїцька Т.С., Фокшек А.В. Методологічна готовність до управління педагогічним процесом та розвиток рефлексивного мислення майбутнього педагога. У статті розглядаються категорії „готовності“ і питання формування методологічної готовності майбутніх педагогів до управління педагогічним процесом, встановлено характерні зв’язки методологічної готовності з професійною підготовкою, контекстуально окреслено можливі варіанти управління методологічною підготовкою педагога. Ключові слова. Методологічна готовність педагога, модель управління педагогічним процесом, рефлексія.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 17 Лип 2020 12:50
Останні зміни: 03 Лист 2020 14:34
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10442

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу