Троїцька, Т. С. and Фокшек, А. В. (2009) Методологічна готовність до управління педагогічним процесом та розвиток рефлексивного мислення майбутнього педагога. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогического університету. Серія: Педагогіка, 12. pp. 54-65. ISSN 2219-5203
![стаття [thumbnail of стаття]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
324-Текст статті-547-1-10-20130205 (1).pdf - Published Version
Restricted to Registered users only until 10 July 2030.
Download (1MB) | Request a copy
Abstract
Троїцька Т.С., Фокшек А.В. Методологічна готовність до управління педагогічним процесом та розвиток рефлексивного мислення майбутнього педагога. У статті розглядаються категорії „готовності“ і питання формування методологічної готовності майбутніх педагогів до управління педагогічним процесом, встановлено характерні зв’язки методологічної готовності з професійною підготовкою, контекстуально окреслено можливі варіанти управління методологічною підготовкою педагога.
Ключові слова. Методологічна готовність педагога, модель управління педагогічним процесом, рефлексія.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра соціології та філософії > Фахові видання Філологічний факультет > Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра соціології та філософії > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
Date Deposited: | 17 Jul 2020 12:50 |
Last Modified: | 03 Nov 2020 14:34 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10442 |