Аверіна, К. С. (2019) Теоретико-методологічні засади дослідження соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій: міждисциплінарний дискурс. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (4). pp. 6-15. ISSN 2307-4906
|
Text
200139-447074-1-SM.pdf Download (537kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто теоретичні засади міждисциплінарних підходів до вивчення освітніх впливів на розвиток соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій. Виявлені продуктивні стратегії аналізу процесів та розробок моделей наукового супроводу розвитку соціальної поведінки майбутніх фахівців, як членів певних професійних груп в нових умовах ринку праці. Проведено аналіз наявних у науковому обігу моделей дослідження структури розвитку соціальної активності фахівця як системи підготовки до реалізації професійних компетентностей. Обґрунтовується потреба концептуалізації соціальної активності особистості майбутнього фахівця з опорою на міждисциплінарні підходи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4440 not found. |
Date Deposited: | 16 Jun 2020 05:45 |
Last Modified: | 07 Oct 2020 11:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9854 |
Actions (login required)
View Item |