МДПУ репозиторій

Теоретико-методологічні засади дослідження соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій: міждисциплінарний дискурс

Аверіна, К. С. (2019) Теоретико-методологічні засади дослідження соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій: міждисциплінарний дискурс. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (4). с. 6-15. ISSN 2307-4906

[img]
Перегляд
Text
200139-447074-1-SM.pdf

Скачати (537kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто теоретичні засади міждисциплінарних підходів до вивчення освітніх впливів на розвиток соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій. Виявлені продуктивні стратегії аналізу процесів та розробок моделей наукового супроводу розвитку соціальної поведінки майбутніх фахівців, як членів певних професійних груп в нових умовах ринку праці. Проведено аналіз наявних у науковому обігу моделей дослідження структури розвитку соціальної активності фахівця як системи підготовки до реалізації професійних компетентностей. Обґрунтовується потреба концептуалізації соціальної активності особистості майбутнього фахівця з опорою на міждисциплінарні підходи.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Користувачі 4440 не знайдено.
Дата внесення: 16 Черв 2020 05:45
Останні зміни: 07 Жов 2020 11:57
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9854

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу