МДПУ репозиторій

Технологія підготовки майбутніх учителів англійської мови до організації міжкультурного діалогу

Мілько, Н. Є. (2019) Технологія підготовки майбутніх учителів англійської мови до організації міжкультурного діалогу. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологія, 5 (73). с. 302-305. ISSN 2519-2558

[img]
Перегляд
Text
document.pdf

Скачати (218kB) | Перегляд

Резюме

У статті автор розглядає діяльність викладача та навчальну діяльність студентів як педагогічні умови, які спрямовані на розвиток готовності майбутніх учителів англійської мови до організації міжкультурного діалогу. Об’єктом дослідження є педагогічний простір, педагогічний або учнівський колективи, система виховної роботи у школі, навчально-виховний процес, викладання дисципліни. Підготовка майбутніх учителів до організації міжкультурного діалогу у професійній діяльності має на меті заохочення учнів до розмаїття культурного життя, формування сприйнятливості цінностей та ідей представників інших культур та прагнення до взаємозбагачення культур. Ключові слова: навчально-виховний процес, міжкультурний діалог, діяльність викладача, педагогічні умови, компетентність, технологія підготовки.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 12 Черв 2019 05:40
Останні зміни: 31 Січ 2020 12:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4889

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу