MDPU Repository

Технологія підготовки майбутніх учителів англійської мови до організації міжкультурного діалогу

Мілько, Н. Є. (2019) Технологія підготовки майбутніх учителів англійської мови до організації міжкультурного діалогу. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологія (5 (73)). pp. 302-305. ISSN 2519-2558

[img]
Preview
Text
document.pdf

Download (218kB) | Preview

Abstract

У статті автор розглядає діяльність викладача та навчальну діяльність студентів як педагогічні умови, які спрямовані на розвиток готовності майбутніх учителів англійської мови до організації міжкультурного діалогу. Об’єктом дослідження є педагогічний простір, педагогічний або учнівський колективи, система виховної роботи у школі, навчально-виховний процес, викладання дисципліни. Підготовка майбутніх учителів до організації міжкультурного діалогу у професійній діяльності має на меті заохочення учнів до розмаїття культурного життя, формування сприйнятливості цінностей та ідей представників інших культур та прагнення до взаємозбагачення культур. Ключові слова: навчально-виховний процес, міжкультурний діалог, діяльність викладача, педагогічні умови, компетентність, технологія підготовки.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра англійської філології та методики викладання англійської мови
Depositing User: Кафедра англійської філології та методики викладання англійської мови
Date Deposited: 12 Jun 2019 05:40
Last Modified: 12 Jun 2019 05:40
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4889

Actions (login required)

View Item View Item