Мілько, Н. Є. (2019) Технологія підготовки майбутніх учителів англійської мови до організації міжкультурного діалогу. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологія, 5 (73). pp. 302-305. ISSN 2519-2558
document.pdf
Download (218kB) | Preview
Abstract
У статті автор розглядає діяльність викладача та навчальну діяльність студентів як педагогічні умови, які спрямовані на розвиток готовності майбутніх учителів англійської мови до організації міжкультурного діалогу. Об’єктом дослідження є педагогічний простір, педагогічний або учнівський колективи, система виховної роботи у школі, навчально-виховний процес, викладання дисципліни. Підготовка майбутніх учителів до організації міжкультурного діалогу у професійній діяльності має на меті заохочення учнів до розмаїття культурного життя, формування сприйнятливості цінностей та ідей представників інших культур та прагнення до взаємозбагачення культур. Ключові слова: навчально-виховний процес, міжкультурний діалог, діяльність викладача, педагогічні умови, компетентність, технологія підготовки.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедрa германської філології та методики викладання германських мов |
Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 12 Jun 2019 05:40 |
Last Modified: | 31 Jan 2020 12:21 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4889 |