МДПУ репозиторій

Формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва

Стотика , Ірина та Власенко , Елеонора та Стотика , Олександр (2016) Формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (16). с. 210-216.

[img] Text
Стотика І., Власенко Е., Стотика О .pdf

Скачати (1MB)

Резюме

У статті розглянуто особливості процесу формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Наведено визначення поняття «інструментально-виконавська компетентність» і окреслено використання досвідного вектора в музично-виконавській діяльності студентів. Розкрито компонентну структуру інструментально-виконавської компетентності, висвітлено шляхи її формування в процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Визначено зміст компетентностей у навчальній програмі з основного музичного інструмента, розмежовано їх за тематичними блоками (інструментальні, міжособистісні, системні).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 18 Груд 2016 10:44
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:17
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1109

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу