Стотика , Ірина та Власенко , Елеонора та Стотика , Олександр (2016) Формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (16). с. 210-216.
Text
Стотика І., Власенко Е., Стотика О .pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У статті розглянуто особливості процесу формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Наведено визначення поняття «інструментально-виконавська компетентність» і окреслено використання досвідного вектора в музично-виконавській діяльності студентів. Розкрито компонентну структуру інструментально-виконавської компетентності, висвітлено шляхи її формування в процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Визначено зміст компетентностей у навчальній програмі з основного музичного інструмента, розмежовано їх за тематичними блоками (інструментальні, міжособистісні, системні).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 18 Груд 2016 10:44 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 09:17 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1109 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |