МДПУ репозиторій

Іноземні студенти у міжкультурному просторі закладу вищої освіти

Подпльота, С. В. (2022) Іноземні студенти у міжкультурному просторі закладу вищої освіти. Міжкультурна комунікація в контексті глобалізаційного діалогу: стратегії розвитку : матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції, 25–26 листопада 2022 р., м. Одеса. с. 304-306.

[img] Text
21_Тези_ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ У МІЖКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ.pdf - Опублікована Версія

Скачати (286kB)

Резюме

Процеси інтеграції, які відбуваються у всіх сферах людської діяльності світового суспільства, торкнулися і системи вищої професійної освіти. Як відомо, Україна є європейською країною. Саме тому взаємодія України з країнами Європи, включаючи й таку сферу, як освіта, є важливим аспектом діяльності її зовнішньої політики. Один із головних факторів у налагодженні між університетської співпраці країн ‒ розвиток академічної мобільності студентів. Академічна (студентська) мобільність є можливість навчання студента протягом тривалого терміну як у своїй країні, так і за її межами. Вона традиційно має багатосторонній характер ‒ університет не тільки направляє своїх студентів на навчання за кордон, але і приймає у себе іноземних студентів з інших університетів світу. Основними завданнями такої програми виступають інтернаціоналізація вищої професійної освіти та культурна інтеграція молоді різних країн. Тож у цьому випадку можна відзначити, що міжкультурна комунікація виступає головною умовою економічного, політичного та гуманітарного співробітництва. Без урахування основних особливостей процесу комунікації майже неможливо вибудувати контакти на різних рівнях.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 09 Жов 2023 19:17
Останні зміни: 09 Жов 2023 19:17
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13093

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу