МДПУ репозиторій

Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя

Фокшек, А. В. (2012) Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3 (21). с. 309-315. ISSN 2312-5993

[img] Text
2011.pdf

Скачати (125kB)
Офіційний URL: https://pedscience.sspu.sumy.ua/

Резюме

Анотація. У науковій статті узагальнені теоретичні положення щодо суті понять “інновація”, “управління” та “суб’єкт-суб’єктне управління”. Аналізуються шляхи ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління та встановлено характерні зв’язки суб’єкт-суб’єктного управління з професійною педагогічною підготовкою. Ключові слова: інновація, інновація в освіті, новизна, інноваційна освітня технологія, управління, суб’єкт-суб’єктне управління.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 08 Груд 2016 08:37
Останні зміни: 13 Жов 2020 08:56
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/983

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу