Мержева, Лариса та Врубель, Ганна (2022) Формування виконавської майстерності педагога-музиканта в процесі професійної діяльності в закладах вищої освіти. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1 (1). ISSN 2786-4707
Text
29-47-PB Волинський.pdf Restricted to Тільки зареєстровані користувачі Скачати (1MB) | Запит копії |
Резюме
Приділяється увага ретроспективному аналізу погля- дів визначних фахівців щодо формування професійних якостей, умінь та навичок під час навчання на дисциплінах диригентсько-хорового циклу. Авторки статті на основі аналізу наукових досліджень і публікацій зробили спробу виокремити та охарактеризувати певні особливості музично-виконавської діяльності вчителя музичного мис- тецтва. Зазначено, що особливості професійної підготовки вчителя музичного мистецтва формуються з полі- функціональності та інтеграції видів професійної діяльності. Визначається змістова характеристика означе- ного поняття, аналізуються принципи навчання в хоровому класі під час підготовки здобувачів вищої освіти до майбутньої музично-професійної та виконавської діяльності. У статті зазначається про інтегрованість професійної підготовки вчителя музичного мистецтва.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | концертмей Ганна Врубель |
Дата внесення: | 17 Жов 2023 19:39 |
Останні зміни: | 17 Жов 2023 19:39 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13137 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |