Формування виконавської майстерності педагога-музиканта в процесі професійної діяльності в закладах вищої освіти

Мержева, Лариса and Врубель, Ганна (2022) Формування виконавської майстерності педагога-музиканта в процесі професійної діяльності в закладах вищої освіти. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1 (1). ISSN 2786-4707

[thumbnail of 29-47-PB Волинський.pdf] Text
29-47-PB Волинський.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract

Приділяється увага ретроспективному аналізу погля-
дів визначних фахівців щодо формування професійних якостей, умінь та навичок під час навчання на дисциплінах
диригентсько-хорового циклу. Авторки статті на основі аналізу наукових досліджень і публікацій зробили спробу
виокремити та охарактеризувати певні особливості музично-виконавської діяльності вчителя музичного мис-
тецтва. Зазначено, що особливості професійної підготовки вчителя музичного мистецтва формуються з полі-
функціональності та інтеграції видів професійної діяльності. Визначається змістова характеристика означе-
ного поняття, аналізуються принципи навчання в хоровому класі під час підготовки здобувачів вищої освіти
до майбутньої музично-професійної та виконавської діяльності. У статті зазначається про інтегрованість
професійної підготовки вчителя музичного мистецтва.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4449 not found.
Date Deposited: 17 Oct 2023 19:39
Last Modified: 17 Oct 2023 19:39
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13137

Actions (login required)

View Item
View Item