Конюхов, С. Л. (2018) Використання інтерактивних освітніх технологій у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, Запоріжжя, 12-13 жовтня 2018 р.. pp. 88-92.
Text
88-92.pdf - Published Version Download (579kB) |
Abstract
Застосування інтерактивних освітніх технологій у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів об’єктно-орієнтованого програмування сприяє формуванню у них здатності до вирішення професійних завдань шляхом спільної діяльності. Така діяльність вимагає від викладача ґрунтовної попередньої підготовки, оскільки інтерактивні методи повинні відповідати цілям і змісту освітнього процесу, давати чітко визначений, вимірюваний результат, а також бути цікавими і динамічними. Використання таких методів, незважаючи на наявні обмеження, дозволяє продемонструвати студентам, що ООП – не лише навчальна дисципліна, а й професійна діяльність, пов’язана із проблемами, які необхідно вирішувати.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Date Deposited: | 28 Sep 2021 06:32 |
Last Modified: | 28 Sep 2021 06:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12137 |
Actions (login required)
View Item |