МДПУ репозиторій

Використання інтерактивних освітніх технологій у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів

Конюхов, С. Л. (2018) Використання інтерактивних освітніх технологій у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, Запоріжжя, 12-13 жовтня 2018 р.. с. 88-92.

[img] Text
88-92.pdf - Опублікована Версія

Скачати (579kB)

Резюме

Застосування інтерактивних освітніх технологій у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів об’єктно-орієнтованого програмування сприяє формуванню у них здатності до вирішення професійних завдань шляхом спільної діяльності. Така діяльність вимагає від викладача ґрунтовної попередньої підготовки, оскільки інтерактивні методи повинні відповідати цілям і змісту освітнього процесу, давати чітко визначений, вимірюваний результат, а також бути цікавими і динамічними. Використання таких методів, незважаючи на наявні обмеження, дозволяє продемонструвати студентам, що ООП – не лише навчальна дисципліна, а й професійна діяльність, пов’язана із проблемами, які необхідно вирішувати.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 28 Вер 2021 06:32
Останні зміни: 28 Вер 2021 06:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12137

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу