MDPU Repository

Використання інтерактивних освітніх технологій у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів

Конюхов, С. Л. (2018) Використання інтерактивних освітніх технологій у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, Запоріжжя, 12-13 жовтня 2018 р.. pp. 88-92.

[img] Text
88-92.pdf - Published Version

Download (579kB)

Abstract

Застосування інтерактивних освітніх технологій у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів об’єктно-орієнтованого програмування сприяє формуванню у них здатності до вирішення професійних завдань шляхом спільної діяльності. Така діяльність вимагає від викладача ґрунтовної попередньої підготовки, оскільки інтерактивні методи повинні відповідати цілям і змісту освітнього процесу, давати чітко визначений, вимірюваний результат, а також бути цікавими і динамічними. Використання таких методів, незважаючи на наявні обмеження, дозволяє продемонструвати студентам, що ООП – не лише навчальна дисципліна, а й професійна діяльність, пов’язана із проблемами, які необхідно вирішувати.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Кафедра інформатики і кібернетики
Date Deposited: 28 Sep 2021 06:32
Last Modified: 28 Sep 2021 06:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12137

Actions (login required)

View Item View Item