МДПУ репозиторій

Методологічні основи гендерних досліджень в педагогіці

Воровка, М. І. та Петрученя, Г. Г. (2014) Методологічні основи гендерних досліджень в педагогіці. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів", 27-28 лютого 2014 року, Мелітопольський державний педагогічний університет, Мелітополь.

[img] Text
конференція_мелітополь_14.pdf

Скачати (992kB)

Резюме

В сгатп розглянуто проблеми повноцшного розвитку укра'шсыай молод) в напряхн формування культури гендерно '1 piBHOCTi та альтернативш пщходи щодо формування суб’екта освгои в гендерному BHMipi. Анализ гсндсрних пщходзв дозволив встановити, що для тради 1 ЦЙно 1 педагопки характерним е формування в nponeci осв)ти i виховання типу особистосп, бажано! для юпуючо! системи сощальних стоеунк1в, для Гендерного - ставлення до особистосп в ii розвитку i вихованн) незалежно вщ традиш’йних рамок стаи. Система oceiTH е одним з провщних агенпв гендерно 1 couianiaanii, гцо акгушизус iciiHcpui гндходи в контекстл педагопчних доапджснь та задав вектор модершзацп системи ocbi ih . KpiM того, охарактеризовано вплив прихованого навчального плану на формування гендер ноГ культури особистост).

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 17 Лип 2019 09:14
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6092

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу