Воровка, М. І. and Петрученя, Г. Г. (2014) Методологічні основи гендерних досліджень в педагогіці. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів", 27-28 лютого 2014 року, Мелітопольський державний педагогічний університет, Мелітополь.
Text
конференція_мелітополь_14.pdf Download (992kB) |
Abstract
В сгатп розглянуто проблеми повноцшного розвитку укра'шсыай молод) в напряхн формування культури гендерно '1 piBHOCTi та альтернативш пщходи щодо формування суб’екта освгои в гендерному BHMipi. Анализ гсндсрних пщходзв дозволив встановити, що для тради 1 ЦЙно 1 педагопки характерним е формування в nponeci осв)ти i виховання типу особистосп, бажано! для юпуючо! системи сощальних стоеунк1в, для Гендерного - ставлення до особистосп в ii розвитку i вихованн) незалежно вщ традиш’йних рамок стаи. Система oceiTH е одним з провщних агенпв гендерно 1 couianiaanii, гцо акгушизус iciiHcpui гндходи в контекстл педагопчних доапджснь та задав вектор модершзацп системи ocbi ih . KpiM того, охарактеризовано вплив прихованого навчального плану на формування гендер ноГ культури особистост).
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Date Deposited: | 17 Jul 2019 09:14 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6092 |
Actions (login required)
View Item |