МДПУ репозиторій

Аналіз освітньо-кваліфікаційних характеристик у студентів гуманітарних спеціальностей з метою виховання духовноморальних цінностей засобами літературного мистецтва

Гуров, С. Ю. (2016) Аналіз освітньо-кваліфікаційних характеристик у студентів гуманітарних спеціальностей з метою виховання духовноморальних цінностей засобами літературного мистецтва. Наукові записки БДПУ. Філологічні науки, 10. с. 116-123. ISSN 2412-933Х

[img] Text
Бердянск статья 2016 Гуров.pdf

Скачати (309kB)

Резюме

Формування духовно-моральних цінностей особистості відбувається в процесі вивчення її культурно-історичної спадщини. Один з вірних способів формування духовно-моральних цінностей сучасної особистості це прийняття як основу ті накопичені суспільством знання, які стали б провідним критерієм у свідомості сучасної особистості, і де стрижень особистості складають духовно-моральні норми, ідеали, цінності і традиції. Але незважаючи на час, виховання духовно-моральних цінностей завжди має свої закономірності. Вивчаючи духовно-моральні цінності та їх ідеали, можна прийти до думки, що не завжди їх смислове наповнення відповідає сучасності, тобто ці цінності не завжди доречно трактуються зі зміною поглядів сучасної молоді. Мета статті – проаналізувати освітньо-кваліфікаційні характеристики студентів гуманітарних спеціальностей щодо виховання духовно-моральних цінностей засобами літературного мистецтва. Таким чином, проаналізувавши освітньо-кваліфікаційні характеристики, можна прийти до висновку, що усі гуманітарні спеціальності мають в своєму підґрунті характерні вимоги щодо формування духовно-моральних цінностей. Усі фахівці гуманітарних спеціальностей на протязі навчально-виховного процесу здебільшого опрацьовують літературні джерела, і саме художня література займає більшу частину навчально-виховного матеріалу. Зазначимо, що формування цих цінностей, саме за допомогою літературного мистецтва є необхідним і навіть основним чинником у формуванні професіональних здібностей майбутніх фахівців гуманітарних спеціальностей. У подальшому дослідженні слід визначити методи формування духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 12 Вер 2019 11:50
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6560

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу