Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Аналіз освітньо-кваліфікаційних характеристик у студентів гуманітарних спеціальностей з метою виховання духовноморальних цінностей засобами літературного мистецтва

Гуров, С. Ю. (2016) Аналіз освітньо-кваліфікаційних характеристик у студентів гуманітарних спеціальностей з метою виховання духовноморальних цінностей засобами літературного мистецтва. Наукові записки БДПУ. Філологічні науки, 10. pp. 116-123. ISSN 2412-933Х

[thumbnail of Бердянск статья 2016 Гуров.pdf] Text
Бердянск статья 2016 Гуров.pdf

Download (309kB)

Abstract

Формування духовно-моральних цінностей особистості
відбувається в процесі вивчення її культурно-історичної спадщини. Один з вірних способів формування духовно-моральних цінностей сучасної особистості це прийняття як основу ті накопичені суспільством знання, які стали б провідним критерієм у свідомості сучасної особистості, і де стрижень особистості складають духовно-моральні норми, ідеали, цінності і традиції. Але незважаючи на час, виховання духовно-моральних цінностей завжди має свої закономірності. Вивчаючи духовно-моральні цінності та їх ідеали, можна
прийти до думки, що не завжди їх смислове наповнення відповідає сучасності,
тобто ці цінності не завжди доречно трактуються зі зміною поглядів сучасної молоді.
Мета статті – проаналізувати освітньо-кваліфікаційні характеристики студентів гуманітарних спеціальностей щодо виховання духовно-моральних цінностей засобами літературного мистецтва. Таким чином, проаналізувавши освітньо-кваліфікаційні характеристики,
можна прийти до висновку, що усі гуманітарні спеціальності мають в своєму підґрунті характерні вимоги щодо формування духовно-моральних цінностей. Усі фахівці гуманітарних спеціальностей на протязі навчально-виховного процесу здебільшого опрацьовують літературні джерела, і саме художня література займає більшу частину навчально-виховного матеріалу.
Зазначимо, що формування цих цінностей, саме за допомогою літературного мистецтва є необхідним і навіть основним чинником у формуванні професіональних здібностей майбутніх фахівців гуманітарних спеціальностей. У подальшому
дослідженні слід визначити методи формування духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 12 Sep 2019 11:50
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6560

Actions (login required)

View Item
View Item